Обмін або повернення товарів
Якщо вам не сподобався або не підійшов товар (протягом 14 днів, з моменту покупки), ми запропонуємо вам інший варіант або зробимо повернення.
Процедура обмін/повернення товару в QINETIQ можлива в тому випадку, якщо:
- збережено товарний вигляд отриманого товару;
- упаковка ціла;
- товар в повній працездатності та комплектації;
- із супутніми запчастинами/аксесуарами;
- не зняті заводські пломби і ярлики, а також продукт не був в експлуатації.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення товару належної якості впродовж 14 днів після покупки:
- Для повернення товару необхідно зв'язатися з Продавцем за будь-яким зі наявних номерів на сайті;
- Для здійснення повернення/обміну достатньо вказати номер, дату замовлення, ПІБ та номер телефону, за яким здійснювався замовлення.
- Повернення грошових засобів вартості товару відбувається банківським переведенням на карту Покупця будь-якого банку України впродовж двох днів після отримання та повної перевірки пристрою;
Умови повернення/обміну товару неналежної якості впродовж 12 міс. після купівлі:
- Для повернення товару необхідно зв'язатися з Продавцем за будь-яким зі наявних номерів на сайті;
- Для здійснення повернення/обміну достатньо вказати номер, дату замовлення, ПІБ та номер телефону, за яким здійснювався замовлення.
- Повернення грошових коштів вартості товару відбувається банківським переведенням на карту Покупця будь-якого банку України впродовж двох днів після отримання та повної перевірки пристрою;
- Власник виробу здійснює його доставку в сервісний центр для виконання гарантійного ремонту і назад за свій рахунок (м. Дніпр, ул. Андрея Фабра, 4, або в відділення Нової Пошти, за узгодженням, БЕЗ післяплати);